İçişleri Bakanlığı'nın 2026 Yılı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlar için Şanlıurfa Valiliği tarafından veda programı düzenlendi.
Valilikte gerçekleştirilen programa Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak ile görev yeri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlar katıldı.
Programda, Şanlıurfa'da görev sürelerini tamamlayan mülki idare amirlerine hizmetlerinden dolayı teşekkür edilirken, yeni görev yerlerinde başarı dilekleri iletildi.
VALİ ŞILDAK: YENİ GÖREVLERİNDE ÜSTÜN BAŞARILAR DİLİYORUM
Veda programının ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Vali Hasan Şıldak, birlikte görev yaptığı meslektaşlarına teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:
"Mülki İdare Ailesinde birlikte görev yaptığımız Vali Yardımcılarımız ve Kaymakamlarımız ile bir araya gelerek aramızdan ayrılan meslektaşlarımızı yeni görev yerlerine uğurladık. Kıymetli mülki idare amirlerimize Şanlıurfa’daki değerli çalışmaları için bir kez daha teşekkür ediyor, yeni görevlerinde üstün başarılar diliyorum."
Kaynak: Haber Merkezi

0 Yorum